Stadshart Amstelveen breidt uit met grote retailmerken

0

Unibail-Rodamco-Westfield is trots aan te kondigen dat vooraanstaande retailers zich gecommitteerd hebben aan de ontwikkeling van Stadshart Amstelveen. Zo zal Nike een nieuwe brand store openen en H&M zal een H&M HOME shop-in-shop toevoegen met zijn eigen winkelpui. Het huidige oppervlak wordt hiermee uitgebreid tot in totaal meer dan 2.500m². Verder is Unibail-Rodamco-Westfield blij aan te kunnen kondigen dat één van haar belangrijkste anchors, de Bijenkorf, zich langdurig aan Stadshart Amstelveen heeft verbonden.

Stadshart Amstelveen populair
“We zijn trots te mogen melden dat de nieuwe merken het winkelaanbod in Stadshart Amstelveen komen versterken”, aldus Olaf Hoff, Head of Leasing Nederland, van Unibail-Rodamco-Westfield. “Nike is een winkel die al een tijd op het verlanglijstje van onze bezoekers stond. Het feit dat de H&M uitbreidt met H&M HOME bewijst weer dat Stadshart Amstelveen een belangrijke plek is waar veel bezoekers op afkomen. Het commitment dat de Bijenkorf geeft, sluit goed aan bij onze missie om iedere bezoeker een exclusieve en kwalitatief hoogstaande winkelervaring in de metropoolregio Amsterdam te bieden. Wij kijken uit naar fijne samenwerkingen en een mooie toekomst voor Stadshart Amstelveen.”

Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan meer dan 140 winkels en restaurants, zoals de Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD en Anne&Max. Naast deze bekende merken, zijn er ook diverse boetiekjes en vernieuwende concepten te vinden. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open met jaarlijks 10 miljoen bezoekers.

Share.

Comments are closed.