Wereldhave verhuurlabel ‘UpNext’ sluit partnership met alcoholvrije slijterij NIX & NIX voor drie nieuwe winkels

0

Wereldhave en NIX & NIX hebben een overeenkomst gesloten onder het verhuurlabel ‘UpNext’ voor de opening van een tweede, derde en vierde filiaal van NIX & NIX, ‘de eerste alcoholvrije slijterij van Nederland’. De nieuwe filialen openen in november en december in Heerhugowaard, Nieuwegein en Leiderdorp zodat de zaken open zijn tijdens de feestdagen en Dry January.

NIX & NIX is de eerste en enige alcoholvrije slijterij van Nederland met een eerste vestiging in Haarlem. UpNext is een full-service verhuurlabel van Wereldhave, specifiek gericht op PopUp stores. UpNext helpt aspirant ondernemers, retailers en merken met het bereiken van duizenden consumenten per dag door snel en met flexibele voorwaarden een PopUp te openen. Naast winkelruimte levert UpNext voor NIX & NIX een groot deel van de winkelinrichting, ondersteuning bij de werving van personeel en wordt er actief samengewerkt aan de marketing van deze nieuwe formule.

Wim Boekema (eigenaar NIX & NIX): “De samenwerking met Wereldhave komt precies op het juiste moment. We merken dat de categorie non-alcoholische dranken krachtig blijft groeien. De behoefte naar lekkere en goede alcoholvrije dranken leeft bij een breed publiek. Wereldhave geeft ons onder hun UpNext label de ruimte op mooie mainstream en high traffic locaties een drietal zaken te openen. Een mooie aanvulling op het high street filiaal in de Grote Houtstraat in Haarlem.”

“Wij zijn erg enthousiast over NIX en NIX als eerste alcoholvrije slijterij van Nederland. Het concept sluit naadloos aan op de trend van een gezonde leefstijl en past perfect bij de brede bezoekersdoelgroep in onze centers. Dat NIX & NIX kiest voor een samenwerking met UpNext maakt ons trots en bewijst de kracht van dit unieke verhuurlabel binnen Wereldhave dat specifiek gericht is op ondernemers met ambitie om te schalen”, aldus Pieter Polman, Managing Director van Wereldhave Nederland.

Over NIX & NIX
NIX & NIX, gelanceerd in Nederland in mei 2021, is een vernieuwend bedrijf met een breed assortiment aan alternatieve alcoholvrije spirits, wijnen en bieren. De portfolio bestaat uit meer dan 150 wereldwijd geselecteerde alcoholvrije dranken, die samengesteld zijn op basis van persoonlijke nosing en tasting. Het bedrijf is opgericht door de Haarlemse ondernemer Wim Boekema en heeft de missie om mensen die geen alcohol willen drinken een hoogwaardig alternatief te bieden zodat zij ontdekken dat alcoholvrije dranken – naast gezonder – ook erg lekker zijn. NIX & NIX heeft in juli in Haarlem de eerste alcoholvrije slijterij van Nederland geopend. Via de website www.nixennix.com bezorgt het bedrijf in heel Nederland. https://nixennix.com/

Over UpNext
UpNext is een full-service verhuurlabel van Wereldhave, specifiek gericht op tijdelijke verhuur in 11 Nederlandse centers. UpNext helpt aspirant ondernemers, retailers en merken met het bereiken van duizenden consumenten per dag door snel en met flexibele voorwaarden een PopUp te openen. Het concept is zeer geschikt voor het verkopen van extra voorraden, de introductie van een nieuw merk, het vermarkten van een speciale collectie of het tijdelijk vergroten van vloeroppervlak. Voor meer informatie zie wereldhave.com/upnext

Over Wereldhave – maak elke dag bijzonder
Wereldhave Full Service Centers dragen bij aan een leuker en gemakkelijker dagelijks leven. Door duurzaam te investeren op basis van klant- en omgevingsbehoeften, verrijken wij communities, met aandacht voor het milieu en hebben wij een positieve invloed op hoe mensen leven, werken en winkelen rondom onze locaties. Wereldhave Full Service Centers spelen een cruciale rol in het dagelijks leven van mensen in de grotere regionale steden in Nederland, België en Frankrijk. Voor meer informatie kijk op www.wereldhave.com

Share.

Comments are closed.

Inschrijven voor de nieuwsbrief?