Twee winnaars NRW Marketing Awards 2020

0

De winnaars van de NRW Marketing Awards 2020 zijn bekend. Tijdens het NRW Marketingfestival op 27 november zijn via een LIVE stream de awards uitgereikt door de juryvoorzitter Tony Wijntuin.

De NRW Marketing Award is gewonnen door LEV | Lekker Eigenwijs Beverwijk Centrum ingediend door de gemeente Beverwijk.

LEV is in de ogen van de jury een voorbeeld voor de manier waarop een centrumgebied als sterk merk kan worden neergezet. Tony Wijntuin: “Er is zorgvuldig – stap voor stap – gekozen voor de merkbelofte, passend bij het DNA van de bezoekers én de ondernemers. Door de intensieve samenwerking met alle stakeholders is het gelukt om het geloof in de kracht van het centrum als kansrijk winkelgebied terug te brengen bij alle betrokken partijen. Dit heeft aantoonbaar geleid tot meer bezoekers, meer ondernemers en betere resultaten, dwars tegen de verdrukking in.“ Wethouder Serge Ferraro heeft de bokaal vol trots virtueel in ontvangst genomen tijdens de LIVE uitzending.

De overige genomineerde campagnes waren:

  • Naoberschap – samen maken we Zuid, door winkelcentrum Enschede-Zuid
  • Dit is ….. ROOS24, door binnenstad Roosendaal
  • AaBe Fabriek Tilburg – Van textielfabriek naar winkelcentrum, door CBRE

Alle inzendingen waren ingediend vóór de coronacrisis uitbrak. Brigit Gerritse (directeur NRW): “Het is heel mooi om te zien dat alle nominaties juist nu hun toegevoegde waarde bewijzen. Doordat al jaren intensief wordt samengewerkt aan de merkbelofte van het winkelgebied zie je dat deze centra snel hebben kunnen schakelen om de trouwe bezoekers veilig welkom te blijven heten.”

Voor de NRW Creativity Award kon het publiek LIVE de winnaar kiezen uit de genomineerden.

  • BloemRijk Schagen | Tulpenpluktuin in Makado Centrum Schagen (By Maureen)
  • Gouwe ouwe Lunch | seniorenlunches in wijkwinkelcentra (Altera Vastgoed)
  • Kerstbomendoolhof | Leidsche Rijn Centrum (door Colliers en Agency X namens a.s.r. real estate)

Het publiek koos als winnaar van de NRW Creativity Award 2020 Kerstbomendoolhof | Leidsche Rijn Centrum (Colliers en Agency X voor a.s.r. real estate).

Dit unieke event was tot in de puntjes uitgevoerd en sloot naadloos aan op de focusgroep (gezinnen met jonge kinderen) van het centrum Leidsche Rijn. Die kwaliteit werd goed gezien door de deelnemers aan het NRW Marketingfestival.

NRW feliciteert beide winnaars van harte.

De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars ontvangen een bijzondere bokaal en een oorkonde.

De jury voor NRW Marketingawards 2020 bestond uit:
Tony Wijntuin (voorzitter) van Wyne Strategie, Lot Frijling (Yellow Concepts), Wendy Hulshof (PFM Footfall Intelligence), Tom Kikkert, Tessa Vosjan (Inretail).

Bron.

Share.

Comments are closed.

Inschrijven voor de nieuwsbrief?