Action voor de tweede keer op rij Retailer of the Year Europe

0

De winnaar van de verkiezing Retailer of the Year Europe 2015-2016 is bekend! Action is uitgeroepen tot Retailer of the Year Europe 2015-2016. Naast Retailer of the Year Europe zijn ook de winnaars van Webshop Awards Europe en Cross Channel Award Europe bekendgemaakt. Hunkemöller mag zich winnaar van Webshop Awards Europe 2015-2016 noemen en Hunkemöller is ook de winnaar van Cross Channel Award Europe 2015-2016. Meer dan 1 miljoen consumenten hebben tijdens de landelijke verkiezingen bijna 1,9 miljoen beoordelingen gegeven over alle Europese winkelketens en webshops.

Winkelketen Action is door het Europese publiek opnieuw verkozen tot overall winnaar en mag zich voor het tweede jaar op rij Retailer of the Year Europe noemen. Action behaalde in totaal de hoogste score verdeeld over alle negen landen waar de verkiezing is uitgevoerd. Het hoogste cijfer behaalde Action dit jaar weer in België, waar de consumenten de winkelketen gemiddeld met een 8,09 beoordeelden. Action maakt het verschil ten opzichte van andere retailers op het gebied van prijsniveau en acties & aanbiedingen. Hunkemöller werd tweede en Lidl heeft de derde plaats behaald.

Hunkemöller (https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/) is uitgeroepen tot winnaar van Webshop Awards Europe. Hunkemöller scoorde vooral in Duitsland en België zeer goed en is gemiddeld beoordeeld met een 7,90 door de consument.

De combinatie van beide prijzen heeft Hunkemöller uitgeroepen tot Europese winnaar van de verkiezing Cross Channel Award.

Hoe werkt de verkiezing?
Consumenten konden gedurende het voorjaar en de zomer hun favoriete winkelketens en webshops beoordelen. Deze beoordeling werd online gegeven aan de hand van een vragenlijst. De beoordeling bestond voor Retailer of the Year uit een rapportcijfer op de negen belangrijkste verkoopaspecten en voor Webshop Awards uit acht verkoopaspecten. Om overall winnaar van Europa te worden dient een retailer voor Retailer of the Year in minstens vier landen een categorieprijs te hebben gewonnen en/of overall winnaar te zijn. Bij webshops moeten zij minstens drie categorieprijzen hebben gewonnen en/of overall winnaar zijn.

 

http://retail.bestewinkelketen.nl/europe

Share.

Comments are closed.

Inschrijven voor de nieuwsbrief?