Syntrus Achmea sluit overeenkomst met modeformule Only for Men voor winkel van 1.000 m² in winkelcentrum Makado Beek

0

Only for Men opent zijn achttiende store in hét grootste overdekt winkelcentrum van Limburg: Makado Beek. In korte tijd is dit de derde grote naam die winkelcentrum Makado mag verwelkomen. De modeformule die zich richt op mannen opent in oktober haar deuren voor het winkelend publiek met een winkel van 1.000 vierkante meter.

De Only for Men vestiging in winkelcentrum Makado Beek, een belegging van het Achmea Dutch Retail Property Fund, wordt ingericht volgens het nieuwste concept van deze stoere retailformule. In dit totaalconcept van Only for Men is naast mode en lifestyle ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Gemak, service en een sterke prijs- kwaliteitverhouding spelen de hoofdrol. Daarnaast kan het winkelend publiek rekenen op een team van gespecialiseerde modeadviseurs en diverse evenementen in de winkel. De nieuwe Only for Men-formule is erop gericht de consument in één keer te laten slagen.

“Syntrus Achmea is trots op deze nieuwe invulling van Makado Beek”, zegt Linda van Son, senior assetmanager retail Syntrus Achmea Real Estate & Finance. “Zeker in deze moeilijke tijd waarin retailers voor behoorlijke uitdagingen staan, is het mooi dat Only for Men met deze nieuwe vestiging vertrouwen in de toekomst laat zien. Daarnaast bevestigt dit voor ons de sterke marktpositie van winkelcentrum Makado.”

De komst van Only for Men is mede tot stand gekomen door een intensieve samenwerking met Sweco Vastgoedmanagement, beheerder van het winkelcentrum en 3W Real Estate.

Makado Beek
Winkelcentrum Makado in Beek heeft een oppervlakte van circa 35.000 m2 en telt ruim 70 winkels, 1500 parkeerplaatsen en is zeven dagen per week geopend. Het centrum heeft een bovenregionale functie en richt zich naast het primaire verzorgingsgebied van ruim 100.000 inwoners op de talrijke buitenlandse bezoekers uit Duitsland en België (>10%). Door de perifere ligging aan de A2 is het winkelcentrum uitstekend bereikbaar.
De afgelopen jaren is Makado Beek grootscheeps uitgebreid en vernieuwd. Sinds de oplevering van fase 2 in april 2017, is het aantal bezoekers met 20 procent gestegen naar meer dan 3 miljoen bezoekers op jaarbasis. www.makadobeek.nl

Achmea Dutch Retail Property Fund
De strategie van het Achmea Dutch Retail Property Fund is gericht op de beste binnensteden en dominante wijkcentra. Het ADRPF kende ultimo het tweede kwartaal een omvang van circa 650 miljoen euro verspreid over 42 objecten. Het fonds kent een bezettingsgraad van 97% en streeft naar langjarige outperformance ten opzichte van de MSCI-winkelbenchmark. In de GRESB-benchmark behaalde het fonds in 2019 een rating van 5 sterren.

Share.

Comments are closed.

Inschrijven voor de nieuwsbrief?