Proptechbedrijf SKEPP ontvangt twee miljoen voor groei in buurlanden

0

SKEPP, een online zoekmachine voor kantoorruimte, ontvangt een investering van twee miljoen euro om het concept ‘officeplanner’ te lanceren in Nederland, België en Duitsland. SKEPP is in korte tijd al de grootste zoekmachine voor kantoren in Nederland geworden, maar is sinds kort ook actief in de buurlanden.

Nu het proptechbedrijf in drie landen vraag- en aanbod van kantoorruimte bij elkaar brengt is het tijd om de volgende stap te zetten. Met het nieuwe concept ’officeplanner’ verandert de online zoektocht van huurders naar kantoorruimte. ‘Officeplanner’ zorgt voor een nieuwe beleving en veel flexibiliteit in huisvesting voor bedrijven. Het concept is geschikt voor zowel beursgenoteerde bedrijven als start-ups.

Investering beschikbaar gesteld door informal investor

De visie van SKEPP is het creëren van een optimale aansluiting tussen online en offline. Dit zal gerealiseerd worden door een koppeling van online data met offline experiences. De informal investor gelooft in deze visie en stelt daarom twee miljoen euro beschikbaar voor de uitbreiding van het proptechbedrijf in de buurlanden.

SKEPP is eind 2013 gestart met het bij elkaar brengen van huurders en verhuurders van kantoorruimte in Nederland, door middel van een online platform. Inmiddels zet het bedrijf met haar 25 werknemers vol in op digitale automatisering binnen de (online) kantorenmarkt in Nederland, België en Duitsland.

Share.

Comments are closed.

Inschrijven voor de nieuwsbrief?